Monday, December 27, 2010

Rahma Azhari and His Photos

Dalam beberapa minggu ini Nama Rahma Azhari benar-benar menjadi buah bibir di dunia maya ( internet ), Ini terbukti dengan bertenggernya Rahma Azhari sebagai The Rising Searches pada Google Indonesia.

Rahma Syahidah Azhari adalah nama lengkap dari Rahma Azhari yang lahir di Jakarta, 17 September 1981 yang lalu, dia merupakan seorang model dan bintang sinetron. Rahma adalah salah satu dari delapan saudara 'keluarga selebritis' Azhari, yang selama ini diketahui penuh sensasi dan kontroversi. Saudara-saudaranya yang terkenal sebagai selebriti adalah Ayu Azhari, Sarah Azhari dan Ibra Azhari.

Akhir November 2010 dia ( rahma ) bersama dengan kakak-kakaknya bekerja sama dengan Charly st12 sedang mempersiapkan diri membentuk Trio Vocal, dengan single Nehi-nehi ciptaan Charly st12.

Facebook Rahma Azhari : http://www.facebook.com/rahma.azhari
Twitter Rahma Azhari : http://www.twitter.com/raazshari

Photo-photo Rahma Azhari :












-------------------------------------------------------


apa yang bisa anda pikirkan setelah melihat photo-photo diatas ? pasti ada penilaian dan persepsi tersendiri dalam diri anda. Normall...!!!

Photo-photo yang lain:
Other Pictures....



[8.jpg]


[15.jpg]
[7.jpg]
[2.jpg]

[11.jpg]
[18.jpg]










Review : id.wikipedia,kapanlagi,mypepito.info
Tags : photo rahma azhari,photo,twitter rahma ,facebook rahma,charly st12,google indonesia,trio vocal,nehi-nehi,Simon McMenemy,Ayu Azhari, Sarah Azhari,Ibra Azhari,the rising search,buah bibir,internet,timnas,philipina,sepak bola, photo sexy rahma azhari, foto sexy rahma azhari, photo hot rahma azhari, foto hot rahma azhari


No comments:

Post a Comment